måndag 11 maj 2009

Soooova


I morse vaknade jag av mobilen som väckte mig, jag hade satt alarmet på kl 10.00 Jaaaag hade kunnat sova såå mycket längre. Känns som jag har sovit alldeles för lite på senaste tiden. Har semester om 2 veckor, så det är bara att köra gärnet tills dess. Sen kan jag vila ordentligt!
På tal om att sova så funderar jag starkt på att stiga upp kl 05.00 i morse och pysa till jobbet för att göra lite nytta.

Har precis kommit ur duschen, har vart iväg och instruerat i spinning & body pump. Jag som hade tänkt starta lite lugnt men jag känner mig så väl så det gick åt pipan! Det var grymt kul att vara tillbaka. Nu är det bara att ladda inför pass nr 2 ikväll. Innan dess blir det jobb jobb jobb....

2 jobb pass kvar som PA
1 dag kvar tills jag blir blond ? (hoppas jag)
5 dagar kvar till mami&papi kommer
13 dagar tills bilen styr mot Karlskoga
14 dagar kvar att jobba sen SEMESTER!!

Nedräkningarna har startar!!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING