måndag 4 maj 2009

Måndag

Halllå hallåå vart är solen?

Eftersom jag blev sjuk i torsdags blev det inge jobb på hela helgen. Det har mest blivit soffan och någon tur på stan bara för att komma ut en sväng. Denna gång blev inte lika illa som de förra men förkylning är aldrig kul, den här gången togs rösten ifrån mig. Inte kunna få röra på mig, men prata? Vad har jag gjort för ont?
Som sagt så hoppas jag att allt det här snart ska vara över annars skriver jag in mig själv på the hospital!!!

Har precis slängt in lax i ugnen med spenat och ris kokar för fullt. Muummis!

Bytte bort mina express pass idag (tack sophia, Frida & Marlene) känner mig inte riktigt redo för det än, blev en kort promenad för att få lite luft. Att ligga inne hela dagarna gör mig galen! och lite frisk luft mår man aldrig dåligt av.

Jobb väntar 14.45- ? ja det är frågan..

Dags att mata magen & musklerna!

Ni är väl med i nedräkningen!?!
22 dagar kvar till Karlskoga :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING