lördag 23 maj 2009

Det närmar sig

Jobb jobb jobb, min sista jobb-helg på USM innan semestern. Alltså 1 dag kvar att jobba och på måndag har vi morgonmöte och så kör jag mitt sista pass innan jag får ledigt. Efter det startar bilresan och vi gasar neråt i landet. Ett stop väntar i Sundsvall då vi checkar in på hotell och JAG kommer att njuta av hotell frukosten på tisdag morgon, sen någon gång under dagen rullar bilen in i målet - slutstation KARLSKOGA.

Ikväll får det bli en promenad (om jag orkar) och sen film. Mycket mer finns det inte energi till.. Idag ställer jag allt till rätta igen, frukost och lunch har redan åkt ner i maggen. En kesella väntar i kylskåpet och ikväll får det bli omelett. Dags att dra ner lite på kolisarna..

3 timmar kvar sen får jag åka home .. :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING