fredag 22 maj 2009

Livsstil ..

Trött, sliten och noll energi.. Känns som jag inte sovit på flera veckor och jag är inte med för fem öre.

Idag har jag vart till gammla lägenheten och städat lite grann, sen for jag iväg till stan där jag färgade ögonbryn, fransar och nopprade. Sitter just nu på jobbet och det är väldigt lugnt, kan det vara vädret?

Har inte mått någe vidare de senaste dagarna. Har slarvat något så grymt med mat och mat tider. Min kropp går rent ut sagt sönder när den inte får bra mat och på regelbunda tider. Min kropp funkar inte, den säger ifrån och det är jag som åker på lidandet. Jag hamnar i soffläge och tar mig inte upp. Så nu är det dags att väcka kroppen till liv och sköta sig!

Behövde lite motivation så jag besökte BodyNytt och jag fick genast en kick i röven. Det ska bli grymt att bo med Anli och jag tror både hon och jag kan utvecklas enormt genom att hjälpa varandra.

Kika på denna video, massor av citat som säger det mesta!

http://www.bodynytt.se/bodybuilding_livstil.htm

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING