söndag 27 februari 2011

Söndag

Veckan ...

I torsdags var vi på studiebesök med föräldragruppen på förlossningen/BB .. tiden går och nu börjar det närma sig på riktigt. Det känns tryggt att ha varit där så man vet hur det ser ut och nästa gång vi kommer dit så är det kanske dags ? :)

Äntligen är nycklarna överlämnade till nya ägaren av lägenheten. Emils & hans mamma städade och fixade hela fredagen medan jag jobbade. Så nu är det "över" och vi väntar och väntar till vårat nya hem.

Idag har jag börjat rensa bebis kläder i strl och även börjat tvättat, så mysigt! På förmiddagen tog vi en tur till gymmet. Första passet efter tre veckor, jag körde väldigt lätt och det var riktigt skönt att röra lite på sig.

Nu blir det en riktig mys kväll i soffan!

MASSA GRATTIS OCH VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN
SÄGER VI TILL NOVALIE! :) hiiih

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING