tisdag 8 februari 2011

Försäkringskassan

Idag har vi vart på informationsträff på försäkringskassan, var det meningen att man skulle bli klokare efter den? Ehh, nej! För mig känns det här som rena rama djungeln, det är tur att vi känner flera som har vart gravida och som vet vad allt innebär. Så man kan få lite tips! :)

I morgon åker min karl till Norge för lite jobb och jag gör min sista arbetsdag för veckan! (Innebär att jag ska gå på första föräldraträffen helt själv ?! usch) Efter 10 dagars jobb ska jag njuta av 4-dagars ledighet. Det är mycket inplanerat, träffa Caroline, åka till Örebro för bebis shopping och fortsätta med flytten här hemma, jajjemen flytten är igång och jag längtar så tills vi stänger lägenhetsdörren för sista gången och kliver in i vårat fina radhus! :) aaaaaaah!

2011-02-08


Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING