söndag 20 februari 2011

Söndag

I går började kaoset här hemma, Emil & Mackan började köra massa flytt lådor osv. Jag rensade garderoben, plockade och dammsög hit och dit. Det kändes i gravid kroppen kan ja lova. De senaste dagarna har jag känt av lite i ryggen och jag hoppas inte att det fortsätter. Under min graviditet har jag mått prima i kroppen men nu börjar det smyga sig på. Trötta/svullna fötter och nu ryggen? Sammandragningar kände jag av ganska tidigt och nu känner jag av dem lite varje dag.

Men nu till något roligare, vi har precis kommit hem från en shoppingtur på Leklådan. Dagens shopping blev alltså;

- Bilbarnstol
- Kärra till bilbarnstolen
- Regnskydd till kärran
- Säng mobil
- Babygym
- Dreggel lapp

Nu vill jag bara flytta! Åh få ordning i lillans rum, men först ska vi mellanlanda. Inte förens 7 april är det inflyttnings dax i huse, spännande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vart ska ni mellanlanda??
Spännande med nytt boende. Ni har verklgien massa skoj att se fram imot. =)
kram Anna Johansson

Anonym sa...

Men snälla du. Borde ni inte ha börjat flytta innan du blev gravid. Det där är inte nyttigt för din kropp eller din bebis. Man måste tänka på sånt innan.

MIN GODING

MIN GODING