fredag 4 mars 2011

Fredag

Hej hå!
Att uppdatera bloggen är väl inte min starka sida .. utan jag bloggar när jag känner att jag har lust tid och ork. :)
Dagarna springer i väg och i veckan har det mest blivit jobb och föräldraträff. När vi kom till föräldraträffen fick vi veta att ett par redan hade fått barn, i vecka 35 (?) jisses, om vi skulle få i vecka 35 så är det ju snart dags.
Idag har jag haft molnande värk i nedre delen av magen till och från hela tiden. Då är det skönt att sluta tidigt, har slängt i en tvätt och sitter nu med en bit mörk choklad och en kopp kaffe.
Igår var jag och hälsade på familjen Nyhlén/Johansson och fick träffa nyfödda Novalie, så mysigt! Känslan går inte att beskriva och jag har nog inte riktigt förstått riktigt än att snart är det våran tur. Helt otroligt! :)
Ska försöka att lägga in lite bilder i helgen!
Så håll utkik.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING