tisdag 8 februari 2011

Bilbarnstol

Vi var ju på jakt efter en bilbarnstol i måndags, vi kikade och fick lite hjälp i affären och tog med oss lite kataloger hem. Egentligen var vi ganska säkra redan från början vad vi ville ha men vi kunde ändå inte bestämma oss. Men det blev precis som vi hade tänkt oss och här kommer resultatet, så nu är det bara att köpa :)


Akta Graco

Vi har blivit rekommenderade denna kärra :) Då den är riktigt smidig då det går att hacka fast bilbarnstolen direkt i vagnen. Perfekt och smidig om man ska iväg på mindre ärenden. Funkar även perfekt när lillan har blivit lite större :)

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Hej! Välkommen in i min Smyckesblogg med unika & handgjorda smycken av mig. Smycken som garanterat ingen annan på stan har. Bla fina halsband, Mamma-gravid smycken, örhängen (nu även i äkta silver 925), personliga armband och stora ringar mm.
Kika gärna in, hoppas att du hittar något roligt eller bara låt dig inspireras! :)

/ Charlotte

Madeleine sa...

Ja men verkligen! Tiden bara rusar förbi, snart börjar hon väl skolan den lilla tjejen :D Tänk att du bara har 12 veckor kvar, för mig var det slutet som gick snabbast - snart har ni er lilla hos er :D Kram

MIN GODING

MIN GODING