måndag 14 februari 2011

Måndag

Sådär då var helgen över och även min 4-dagars ledighet. Fytusan vad fort det går!
I alla fall i helgen har jag och älskling rensat och packat ner i flytt lådor, ibland är det skönt att flytta då man oftast rensar bort allt man inte använder eller inte behöver.
I lördags tog vi även bilen in till Marieberg för lite bebis shopping och hem kom vi med babysitter, skötbord, matstol, handdukar, påslakan, täcke, kudde, fårskinn och en filt. Ja det var nog allt för denna gång :)


Idag har jag jobbat 07.30-12.30 .. jag missade bussen när jag skulle hem så jag satte fart på benen istället. Sen jag blev gravid har jag fått dragit ner på tempot rejält när jag väl är ute och går, men idag gick det bara inte. Det var så kallt att jag bara ville hem så fort som möjligt, annars brukar det få ta den tid det tar att gå hem. Jag kände av massa sammandragningar på vägen hem. När jag väl kom hem fick jag i mig lite lunch och sen somnade jag och sov i 2 timmar, skulle kunnat sova resten av dagen/natten också.
Tröttheten kommer mer och mer .. Är det för att jag närmar mig slutet av min graviditet? Vi ska i alla fall till barnmorskan i morgon, så då får vi se vad mitt järnvärde säger.

2 kommentarer:

louise sa...

Hur ofta är du hos barnmorskan nu? Tänkte när man börjar gå där jätteofta :)

Marlene sa...

hej hej! vad snabbt det går, du är snart i vecka 30 :) Ihhhh hoppas du mår bra, kram

MIN GODING

MIN GODING