måndag 11 januari 2010

Måndag

Det blev en lugn och härligt helg... igår blev det en lång frukost framför tvn ... efter lunchen åkte vi och handlade lite grann och sen for vi förbi mami&papi på en kopp kaffi. Efter det åkte vi hem och åt lite mellis, sen åkte vi vidare till Emils pappa för ännu mera kaffe :)
Vi avslutade dagen med Johan Falk filmen som vi tyckte var riktigt bra :)

Jag har precis klivit ur sängen, ätit frukost och ringt lite samtal ang jobb. Jag börjar bli bekväm nu, att vara hemma om dagarna. Hemmafru är nog ett jobb för mig ändå :) hahhaha!

Dags för lite mera kaffe!

2 kommentarer:

Marlene sa...

hihi ja tusan så skönt att vara hemma om dagarna, lätt att bli bekväm :) hur går det med easy line paset? kram

Anli sa...

Hemmafru sucks jag e sååå less på att gå hemma, jag är nog inte gjord för att vara hemmafru! haha

MIN GODING

MIN GODING