måndag 18 januari 2010

Lördag / Söndag

Ojdå, då var det dålig uppdatering igen! sorry ;)

I lördags morse traskade vi ner till konditoriet (som ligger 2 minuter bort) hihi och köpte nybakat bröd. Herregud så gott! :) Lördag morgon är nog den bästa stunden på hela veckan, vi går upp tillsammans, äter frukost tillsammans OCH äter nybakat bröd varje lördag. Vi fortsatte lördagen med att fara och kolla på möbler, täcken och smågrejer. På kvällen for Emil till sina kompisar och Sara kom till mig. Vi gjorde världens godaste fruktsallad och myste. Spontant bestämde vi oss för att gå ut nyktra och tog bilen ner till Jacks och beställde in lite Cola :) Vi mötte upp Emil och gänget som också bestämt sig för att gå ut.
JISSES. Jag kände mig som en gammal kärring och vi gick ut 30 minuter senare. Var man sådär liten när man gick i gymnasiet? Liten, full och galen? Usch... Tacka vet ja hemmakvällar med trevligt sällskap.

I söndags startade vi dagen med en stor städning av lägenheten och jag som hemmafru bakade två socker kakor som Emil kan göda sina arbetskamrater med, eftersom han fyller år. Så han har något att bju gubbarna på. En choklad kaka & en apelsin/mintchoklad kaka! MUMS!

Jag instruerade i Easy Line kidz på eftermiddagen och Anli kikade förbi senare på kvällen. Så skönt att träffa henne och lätta sitt hjärta lite granna. Tack vännen!

Ja & Emil avslutade helgen med Johan Falk och sen sa vi godnatt!

1 kommentar:

Anli sa...

fan va glad jag e att jag har dig här! PUSSSSSS

MIN GODING

MIN GODING