tisdag 12 januari 2010

Tisdag

godmorgon godmorgon
phu, de senaste dagarna har jag vaknat på ett trist & segt humör .. hur kan det komma sig? Efter en go frulle & massa kaffe ska jag nu ta tag i dagen. Jag börjar med att sätta på en tvätt, plocka ur diskmaskinen, plocka undan och sedan ta på mig vinterkläderna för att promenera hem till mami&papi för att låna bilen. Den behövs idag :) Tänkte åka förbi Lidl och se om dom har fått in kesella & ägg. Att ta ett helt flak kesella på cykeln är inge vidare. Sen VILL jag åka och köra easy line lunch passet kl 12.00 (vi får väl se om jag tar mig iväg)

För kl 16.40 ska jag instruera mitt första easy line pass tillsammans med chefen. kul!
Önska mig lycka till ;)


1 kommentar:

caroline sa...

lycka till gumman :) kommer gå jätte bra. vi ses imorn :)

MIN GODING

MIN GODING