onsdag 6 januari 2010

onsdag

Idag blev det en liten sovmorgon eftersom min karl var ledig idag.. Mysigt att kunna äta frukosten tillsammans och slöa framför tvn en stund. Senare kom Anli förbi på en kopp kaffi! Så kul att vännen min också bor i Karlskoga nu, nyss bodde både hon & jag 75 mil uppåt i landet. Skumt! :)


Vi tog sedan bilen till Emil´s mamma på familje lunch. Kött, potatis & grönsaker. Vilken tur för oss som går på diet!


Sitter nu hemma hos mami medans Emil är och meckar med bilen... Har vilodag från gymmet idag så det blir nog soffan hela kvällen. Guuu så göttt..


Nu får det vara slut på kylan, ge mig lite värme så man kan gå utanför dörren utan att frysa ihjäl.


1 kommentar:

Anli sa...

Mysigt att jag fick komma förbi, ni e så fina ihop :) hihihi
JA visst äre konstigt allt som skett, men såååå otroligt bra :)

PUSSSSS

MIN GODING

MIN GODING