fredag 8 januari 2010

Tors/fre

Torsdagen .. Jag & Ajjan tog en sväng in till Marieberg ... äntligen kunde jag köpa min ansiktskräm .. :) dock inte så mycket mer, det svider i kassan just nu ... vi tog en sväng förbi Lidl påvägen hem och sa sedan hejdå.
Jag öppnade lite post som var till mig, bla ´nyinflyttad´i stan brev. hihihi nyinflyttad! Jao, jag är väl nyinflyttad :)

Jag lagade en go kycklingwok tilll middag och efter det skulle Emil jobba på lagret. Så jag fick med mig Carro & Rikard för lite träning. Cardio, mage och lite ländrygg! fint de ... :)

Avslutade dagen med lite kesella, keso & film ...

Fredag ... har precis tagit mig ur sängen och ätit lite frukost. Sitter och laddar inför ett Easy Line killer pass... Hoppas jag har massa energi för jag vill köra skiten ur mig själv :)

När Emil kommer hem från jobbet blir det Tacoköttfärs & grönsaker .. vi får se vart kvällen slutar.
Vad gör ni idag ? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag jobbar helg lottan.. sen är jag ledig måndag o tisdag. LH

MIN GODING

MIN GODING