torsdag 14 januari 2010

Torsdag

bild: google

Nu mina vänner ska ni få höra ... efter frukosten åkte träningskläderna på och jag gav mig iväg mot gymmet. Det blev 45 minuter cardio, mage & ländrygg. Man kan säga att jag värmde upp inför easy line´n .. eftersom man som instruktör ej tränar utan "bara" pratar teknik, tar tid, peppar osv :) Därför så valde jag att träna innan eftersom träningen gör mig så peppad, pigg & gla :) då blir jag mer taggad till att instruera och ge gärnet på passet. Då har jag fått min träning och kan lägga all fokus på att ge allt för deltgarna. Chefen körde första varvet och jag andra! HUR KUL som helst. Ojoj, ni som känner mig och som har kört med mig vet hur kul jag tycker det är att PEPPA, skrika och utmana mina deltagare. Men men, nu till saken.. Efter passet kommer det fram folk som flåsar och frågar

- VART KOMMER DU IFRÅN?

Hmm, jag funderade och tänkte ett tag.. och svarade .. härifrån .. ?
och mumlade svagt, men jag har bott i Ume ett tag ...
Chefen utbrast -HAHA, fiia, ja du pratade ett jäkla brett ume-mål

hihihi

Så ... Ume har satt sina spår ;)

Förresten ... har ni inte testat Easy Line så GÖR DET :)

2 kommentarer:

Marlene sa...

jag vill testaaaaaaa! Får göra de då jag kommer och hälsar på i sommar kanske?? :) Har bara sett på lite när andra kört i Linköping. Kramen

Anli sa...

Länge leve norrrlannnn :D

MIN GODING

MIN GODING