onsdag 18 mars 2009

Torsk, cashewnötter & spenat

Jag bjuder på denna bild
en osminkad nytränad och fruktansvärt (blek) glad tjej!!


Ojojoj vilken bra dag, coachningen på morgon gick klockrent & det blev 30 min step & 30 min på gåbandet. Duktigt duktigt!

Pappa ringde och berätta att han kanske har hittat en bil till miiiiig, shohoho skoj skoj! Brumm brumm. Jag saknar att köra bil :)

Jag har slängt in en tvätt, det kan ju vara bra att ha strumpor med till fjällen.

Mixade och lekte lite i köket och vilken kock jag är ibland. SUPER GOTTT!!

Torsk med cashewnötter och spenat

1 tinad torskfile
Hackad spenat
Tomater
Cashewnötter
Salt, peppar & citronpeppar
Kokos

Lägg torskfilen i en ugnssäker form med lite rapsolja i. Krydda fisken, skär tomaterna och häll spenaten & tomaterna brevid fisken. In i ugnen 175 grader i 15 minuter.
Hacka en stor näve cashewnötter grovt. Efter 15 minuter ta ut fisken strö nötterna och kokos över fisken och in i 15 minuter till.

MUUUMAA servera med matvete och lite feta ost.
Jag njööööt av varenda tugga.

Nu sitter jag med en stor kopp kaffe och ska slänga mig i duschen.

Jobb väntar 16-20

I morrn far jag till hemavan, jag har inte ens börjat packa och jag har lite att fixa innan dess :S

För idag är en bra dag. Vår vår vår :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

kände inte igen tjejen på bilden... men... Lottan kan inte åka skidor så hon ska vara hemma..

/ LH

Anonym sa...

Du måste skojja !!Precis innan jag läste din blogg åt jag ::::::

Håll i dig !!
Torsk med spenat o Cashewnötter hahaha
Ajjan

MIN GODING

MIN GODING