tisdag 31 mars 2009

Ledig helg

Hej Hej.. som vanligt har jag vart upptagen och det har blivit dåligt med inlägg.

I torsdags blev jag sjuk IGEN och sjukanmälde mig från jobbet, låg hemma och vilade och orkade ingenting. I fredags morse hämtade jag upp mitt besök som kom med nattåget och vi gick på stan, promenerade med hundarna och vilade resten av dagen. Let´s dance finalen såklart och muskelmannen tog hem segern! Det gillar vi!

I lördags var det fitness day på budo fitness och vi var där såklart. Kom hem med en better bodies t-shirt som jag ÄLSKAR. Får nog ta en sväng förbi där snart igen och leta efter flera sånna.
På kvällen blev det middag på olearys som avslutades med hyrfilm hemma i soffan.

I Söndags var jag inte så pigg och mådde inge vidare, så det blev en dag på soffan med halstabletter och te, kvällen avslutades med bio. Män som hatar kvinnor! Se den!

Måndagen var jag lite piggare så det blev en tur på stan och jag kom hem med ett par nya vårskor och en lotion från body shop. Ett par adidas skor SÅKLART! En lång promenad i Gammlia med vovvarna och lite tacos + film sen blev det tåget hem och jag traskade hem till lägenheten.

Efter att ha jobbat 28 dagar i rad och äntligen få 4 lediga dagar. Helt underbart och nog en av de bästa helgerna på länge. Äntligen har jag fått vila och bara haft det bra i några dagar. Så skönt och det börjar bli vår.

Bilder kommer senare

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING