tisdag 10 mars 2009

Min tid


Jag överlevde en måndag till, shoo det är nästan värt att firas!
Måndagar är kaos och jag är ÖVERALLT, avslutade dagen med vattenträningen då jag hade som överraskning att hoppa i bassängen :D KUUUL!

Min sommar börja lösa sig och det känns nästan som en sten lämnar min kropp. Jag kommer flytta hem till Karlskoga den 25 maj. SEMESTER HELA JUNI .. Jaaa, ni hörde rätt och jag längtar så mycket för jag behöver vila både mitt psyke och min kropp. Ska bli grymt skönt att komma hem till alla där hemma och spendera tiden med er. <3

Kommer att fara tillbaka till Umeå i Juli för att jobba på gymmet och far ev tbx till Karlskoga under PIP och en stund in i Augusti.

Det här är mina planer och jag hoppas verkligen att det kan bli såå här. Bara allt fixar sig sååå :)

Har mina planer för hösten också, men som sagt vi är ju bara i Mars så vi låter dom vänta en stund.

Har precis njutit av en färskost tallrik från Rost. Idag har jag tagit några timmar bara för mig själv. Frisssan i 2 timmar (ska inte ens gå in på kostnaden) PHU, det kostar att vara snygg. Sen unnade jag med mig lunch hem från ROST.

Jobb väntar 16-20
Sen favvo programen Andra avenyn & Desperate housewife. Hur kan man ha två favvo program samtidigt?!?! Vilket ska man välja??

1 kommentar:

Anonym sa...

ahhhh jag vill också ha en sån tallrik!!!! Köp med en när du kommer hem ; )

Ajjan

MIN GODING

MIN GODING