måndag 16 mars 2009

Spinning, body pump & vattenträning


Usch jag har verkligen dåligt med tid för bloggen just nu, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering.
Ny vecka och ännu en ny måndag som jag hatar!

Express klasserna idag gick super och det var grymt tryck på passen!!
Det blev jobb efter det och sedan vidare till USM för att fylla på eneriiin. Vidare till hemgården där jag körde vattenträning, dock hade jag väldigt dåligt med energi och kände mig inte alls taggad. JAG HAR ONT I MINA BEN ANLIIII, och i min rumpa! Jag tar mig knappt framåt och jag går INTE snyggt.

Veckan blir kort för mig för på torsdag morgon far jag till fjällen <3 Hemavan. Dock blir det inte hel-semester eftersom jag ska jobba, jobba och jobba. Kommer få några timmars ledighet tors-mån då jag ska njuta i backen!!! Om det är något som jag verkligen ÄLSKAR så är det att åka skidor. Det finns ingen bättre känsla än det, det är en sååån friiihet och i backen lever man verkligen i nuet! <3<3<3

Jag har bokat tvättstugan från kl 06.00 i morgon bittiii!!! Jaaa kan ni förstå att jag är upptagen/uppbokad ända tills torsdag morgon då. Hela tiden något att göra...

Förresten kreatin smakar skiiiit!! Hur kan ni dricka det?? Fick tips om att blanda ut det i apelsinjuice. Finns det något mer tips?

2 kommentarer:

Anli sa...

blanda med kolisar för optimerat upptag, lite saft :) Och vaddå smaka skit -NO PAIN NO GAIN- Jag blandar ut kreatinet med exploden :D

Anonym sa...

det du ska dricka kreatin med för bästa upptag är druvjuice.
Fast beror ju på om det är smak lr inte på det du köpt !! Kan ju skära sig reält om du har apelsinsmak o sen blandar med druva ; P

Annars håller jag med Anli : Håll för näsan o svälj bara !! : D

/ Ajjan

MIN GODING

MIN GODING