onsdag 25 mars 2009

Sjuk ? Igen NEEJ!?


Det blev ett sent kvälls pass i gymmet igår. Bytte om efter jobbet och körde ett effektivt pass och kom i tid till Desperate houswife.
Det blev: Lats, axelpress, axel till bröst, biceps stång och biceps curl med hantlar. Bra tryck i musklerna och skön kontakt.

Kände mig lite halvrisig i halsen och kroppen i går kväll och även när jag vaknade. Jag inbillade mig att jag säkert bara är trött och sliten efter så många dagars jobb på raken.

Så jag traskade iväg till gymmet och körde 40 minuter morgon cardio. Gick super och kände mig taggad.

Blev lunch på stan (MUMS), förbi Life butiken, GG & willys. Handla handla handla, lön lön lön :) Passa på när man kan och har råd.

Sitter i soffan och mår inte alls något vidare, har knaprat i mig två alvedon och väntar på att pina i väg till jobbet 16-21.30 JAG VILL INTE BLI SJUK EN GÅNG TILL! NU FÅR DET VARA NOG!!!

Jag vill träna, äta bra och utvecklas :) snälla snälla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ha något fel i kroppen lottan, det är inte normalt att vara sjuk så ofta. Låt en läkare ta alla jäkla prover som finns.

/ LH

Anonym sa...

Men vännen ! De e du o Elin!! Hon e risig igen hon också!! Så en liiten tröst iallafall att du inte e ensam . O juppi har ev körtelfeber hon !! : (

Alla mina favvisar sjuka : (

/ Ajjan

MIN GODING

MIN GODING