söndag 8 mars 2009

Body Pump 69


Utbildningen gjorde sitt kan jag säga. Om inte jag vaknar med träningsvärk i morgon så vet ja inte vad. Body Pump 69, vad ska man säga... Helt OK, lätt koregrafi och tung utfalls låt.

Efter utbildnigen blev det dirket att fara till jobbet för att jobba. Blev två STORA koppar kaffe, eftersom kaffet var slut hemma i lägenheten (någon som egentligen inte får hända) men efter två koppar kaffe kunde jag fortsätta min dag :)

Känns i kroppen efter passet och jag minns inte sist jag körde ett helt pump pass. Blir att gå på pumpen i morgon igen kl 12.35 då jag kör express klass.


Stänger gymmet kl 20.00 Då blir det lite coach-jobb sen beck filmen .. sen soooooova

Ny vecka & ny måndag. Ja som sagt jag hatar måndagar och blir lättad när jag insett att jag överlevt ännu en måndag :)

1 kommentar:

Anli sa...

Jag tjyvkikade på dig gumman ;) Snygg som vanligt, såg att ni körde hårt!

MIN GODING

MIN GODING