onsdag 4 mars 2009

Städa

Tjoo i morse coachade jag & det blev 30 minuter på gå bandet. Efteråt var jag helt slut och dyngblöt. Kanske inte är helt frisk ändå? hmmm

Har dammat, dammsugit, torkat golv osv osv.. Städat helt enkelt, nu luktar det gott i lägenheten.

Bokade tåg idag ska hem och hälsa på Karlskoga. Saknar er och det ska bli sååå skönt att komma hem ett tag. Är hemma 3-5 april... wiiiii

Blir jobb mellan 16-19 sen blev jag tvungen att rycka in och köra vattenträningen. Vi får se vad kroppen säger.

Dags att fixa lite till..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju ingen ork i den där kroppen. Till skillnad mot en annan kan man rusa på bandet en timma utan att bli trött men du gör så gott du kan lottan.../LH

Anonym sa...

Åh vad bra att du tar dig hem en sväng. Lite vila åt dig! Dessutom får ju jag se en glimt av dig, det är bra. Nästan det bästa! ; )

Anonym sa...

Skulle vilja se LH på bandet i en minut !!!
Kul att du kommer hem !
Hoppas du e frisk (jag me ; ) )
Så kör vi liiite sty ihop nån av dagarna . / Ajjan

MIN GODING

MIN GODING