tisdag 24 mars 2009

FJÄLLEN <3

Har blivit väldigt dåligt med inlägg i helgen, jag har jobbat, haft semester och ja, haft fullt upp kan man säga. Det blev fyra timmar i backen både fredag och lördag och jag gjorde en dunder snygg vurpa efter att jag & Åsa pratat om att hon nästan ville ramla en gång för att kunna slappna av, medans jag var livrädd för att ramla. Såå vem är det som tar liften upp efter det och ramlar i slutet av backen?! Joooo jag! :) haha - När man inser att man håller på att ramla går tiden väldigt sakta men ändå fort, man hinner reagera men ändå inte.

I söndags tog jag med mig sittunderlag en termos kaffe, mackor och en bra bok och satte mig mitt i backen och njöt av fjälls luften. Dåå lever man i nuet, underbart!

Måndag innebar städning, jobb och en lång bilresan tillbaka till Umeå. Sliten efter en kul jobb/semester helg somnade jag 21.30 hemma i min egna säng.

Borta bra men hemma bäst!

Klockan ringde 05.40 i morse och då var det bara att gilla läget och fixa iordning och traska till jobbet. Kan ju säga att jag gärna hade velat ligga kvar och sova ut efter helgen men icke.

Idag har jag bokat tid för färg av ögonbryn/ögonfransar och noppring av ögonbryn. Kul & spännande, vi får se hur det går.

Morsning korsning :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med skönhetsvården o hoppas du får en bra dag !! Här kom det en massa snö inatt o e 8 grader kallt nu på morg !! Blää .
/ Ajjan

MIN GODING

MIN GODING