torsdag 18 februari 2010

Torsdag

Carro tyckte det att det var på tiden att jag uppdaterade bloggen och jag kan inte annat än att hålla med henne! :)

Vad har hänt sen sist ? Hmm, jo efter träningen i söndags blev jag sämre. Förkylningen fick väl en spark i baken och spred sig. Jag hostar som en galning och orkar knappt gå uppför trappen. Jag är totalt energilös! Blä!

Det är fullt schema på jobbet! Utbildningen pågår fortfarande och nästa vecka gör vi slut prov och går ut i drift.

Renoveringen går framåt, snart klara! Så på söndag åker vi nog till IKEA och shoppar lite! :)

I morrn är det fredag, finns det någon bättre dag, när man jobbar !? FredagsMYS!

1 kommentar:

Caroline sa...

Hihi :) duktig du är och kämpar på på jobbet, även fast du är sjuk. Men ja vet, missar man en dag eller två så ligger man långt efter. Hoppas vi kan ses på lördag! Puss & kram

MIN GODING

MIN GODING