onsdag 10 februari 2010

Onsdag

God morgon God morgon .. I natt blev det inte många timmars sömn.. jag lyckades somnade efter tolv någon gång pga mina host attacker. PANIK! Det var nog träningspasset igår som förrvärade det hela. MEN JÄKLAR vilket gött pass det blev, jag instruerade i Indoorén och jag har nog aldrig svettats så mycket någonsin! GÖTT!
I natt har vi sovit hemma hos mina föräldrar. Det går inte att vara i lägenheten just nu, det luuuktar så innn i tusan. Emil målade väggarna i sovrummet igår med någonting som ska vara bra för någonting. Kan det vara något som ska göra att tapeterna fäster bättre :) ?
Nu blir det lite vakna med the voice och kaffe!
Sen göra i ordning sig och brumma iväg till jobbet..
Nu kör vi! :)

3 kommentarer:

Anli sa...

försöker ha ta livet av dej mån tro :P haha

Anonym sa...

bra att du lyssnar på kroppen lottan och vilar... host host... haha. LH.

Fanny sa...

Får säga bra jobbat till dig som gjorde ett grymt och motiverande pass :)

KRAM Fanny

MIN GODING

MIN GODING