måndag 22 februari 2010

Måndag

Ny vecka & nya tag!
Idag har jag vart på strålande humör!

Efter lunchen tog jag en tur förbi vårdcentralen för att "undersöka" kroppen.
Jag har drabbats av ett ELAKT virus, skönt i alla fall att det inte var något allvarligare än så.
Jag får väl se till att vila lite till och hoppas på att jag får bli frisk snart FÖR NU vill jag TRÄNA!! :)

Till middag blev det spenat soppa & morot scones. HERREGUD, så gott det är. Jag tror allt att det är en av favoriterna av både mig & karl´n :) Mumma!

Nu i kväll har jag fikat med Sara. När man inte tränar hinner man med lite kvalitets tid med vännerna! Härligt!

Jag längtar tills vi får hem möblerna! Då lovar jag att bilder kommer på sovrummet! :)



1 kommentar:

Marlene sa...

hej bruden! tack så mkt! ja vi måste höras ngn dag så jag får veta hur det går för dig :) kramis

MIN GODING

MIN GODING