måndag 8 februari 2010

Måndag


Hej mina vänner, så här ligger det till ...

första dagen på jobbet är avklarad... dagen startade 05.00 ... upp o hoppa tillsammans med min Sambo som också går upp vid den här tiden. Fixa i ordning sig, äta frukost och knalla till bussen som gick vid 07.05 ... 08.00 startade dagen på jobbet och jag var hemma vid 17 ... 9 timmar´s utbildning ... och detta ska hållas på i 2,5 vecka. PHU! direkt när jag kom hem slängde jag i mig lite mellis och for iväg till träningen.. träna, dricka protein, hämta ut paket från gymgrosissten och laga mat. MYCKET ATT GÖRA ... middagen serverades 21.30 ... såhär vill jag inte ha det .. min mage PAJJAR direkt.. har haft 5 timmars mellanrum mellan måltiderna idag. DET GÅR INTE!
jag är inte gjord för stress..

men det är väl dags att lära sig ... (?)

men jag har ett jobb, det är jag GLAAA för :)

4 kommentarer:

Anli sa...

Det grejar du gummis! Tar kanske ett tag att komma in i rutinerna, men som sagt ett jobb är ett jobb! Lycka till med allt! KRAM!

Marlene sa...

men de fixar du lugnt bruden! Tips: sov till 06 iaf :) sedan planerar du dina mellanmål och åker direkt från jobb till träning kanske? Grattis till jobbet!!! Vad är det för jobb?? Inte det du pratade med mig om? kramis

Fiia sa...

Tack tjejer! GOOOA ni är! :)

Marlene - Vi kan pratas vid här någon dag och uppdatera varandra lite ;)

PUSS&KRAM

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej tjejen

Ville bara önska dig en trevlig helg:D och de kommer fixa de!

Mehh du ska jag beställa genom mig jue;)

Kraaaaaam och ta hand om dig

MIN GODING

MIN GODING