onsdag 3 februari 2010

Onsdag


Kände mig ännu krassligare när jag vaknade i morse. Host & krax .. Jag har inte tagit hand om min förkylning, istället har jag hoppat upp på tränings maskinen och kört järnet i några dagar. INTE SMART! Under utbildningen bestämde jag mig för att köra i alla fall, men att ta det lugnt. Men det vet väl alla ni där ute att köra lugnt, det går inte ;) eller hur ? och dagen efter kunde jag inte stå emot. DET ÄR SÅ KUL! Man ska inte träna när man är förkyld/sjuk/dålig osv.. jag vet ja vet! och jag får ta smällen nu ... Jag SKA försöka vila ons & tors .. men på fredag kör vi release och då ska jag instruera! yeeeah.

Håller mig inne idag ... blir nog bäst så!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det är ju så med småtjejer... dom lyssnar aldrig.. host host... krya på dig lottan

Anonym sa...

LH

Anonym sa...

Men duu, du måste ju ta hand om dig så det inte blir någon hjärtmuskelinflammation eller något annat hemskt! :/ hoppas du har det toppen där nere, men glöm inte umeå ;) Kram Camilla, 298. ;)

MIN GODING

MIN GODING