söndag 7 februari 2010

Söndag

I lördags morse började renoveringen här hemma. HÄRLIGT! Riva tapeter, slipa, dammsuga, foga osv osv osv! Det tar sin tid men herregud SÅ snyggt det kommer att bli! Före och efter bilder kommer att komma på sovrummet! Ja lovar!

På kvällen gick vi på bio, Avatar! Vad ska man säga? SE DEN! Oj oj oj vilken BRA film! Jag vill se den igeen!

Vi bor nu för övrigt i vardagsrummet och det innebär att vi har flyttat ut dubbelsängen, alla kläder och grejer. Så man kan väl säga att det är lite trångt, men mysigt såklart :)
Emil fortsatte med renoveringen i morse och jag har vart i väg och storhandlat.

Efter det har jag tränat lite Indoor, instruerat i Easy Line och bakat bröd! Bra söndag!

I morgon är det första dagen på jobbet!

Och vi har köpt en till bil! Så även jag kan ta mig framåt, brumm brumm :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING