tisdag 2 juni 2009

tors, fre, lör, och sön.

Hmm hej på er, nu ska vi se.. vad har jag/vi gjort sen sist?! Om inte annat så har vi haft kanon väder då Anli har uttryck sig ´Det känns inte som att vi är i Sverige` :) SOL SOL SOL.

I torsdags träffade vi sussie nere på stan, käkade kebab pizza och tjötade massa skit. Det är ju inte varje dag man träffar henne längre :I Så det var skoj!
På kvällen styrde Carro bilen mot Örebro, Marieberg och det inhandlades sommar skor.

På fredagen åkte vi hem till Anna och lille Melwin, åååhhh så söt! Efter det fortsatte vi ner till gymmet för ett bröst och triceps pass. På kvällen blev det middag hos Ajjan, då han bjöd på ny fångad firre, MUMS.

Efter en go frukost på lördag morgon tog vi oss ner på stan jag, Anli & mamma. Vi shoppade och fikade. Det blev en grym taco lunch och en promenad på det. Sen var det dags för fest! Klassfest SO3 i frödingsparken. Såå grymt längesen jag såg alla så det var verkligen på tiden! Dock är jag inte vän med alkohol så jag förstår varför jag dricker så sällan.. Jag mår pyton dagen efter helt enkelt...

Så söndagen blev en slöö dag med lite grillning på kvällen med trevligt sällskap.

Riktigt härlig sommar helg .. och jag har semester :D

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING