torsdag 18 juni 2009

Torsdag

midsommar 08

I går var en bra dag ... dagen startades med 40 min promenad och lite ländrygg och mage. Det blev en snabb dusch och sen supergooo mat nere vid strandkanten. TACK! Sen en fika på stan och en sväng förbi gymmet för att säga hej. . en hel dag full med trevligt sällskap. Sånt gillar jag. :)

Idag är det torsdag och gröten är precis uppäten. Ska bege mig till gymmet för att ställa mig på bandet en stund. Sen blir det att ladda inför midsommar. Jag & min vän Caroline styr bilen till dalarna för att ha det gött! Det blir mitt elfte (?!) år i år och jag känner att jag inte kan bryta traditionen. Jag älskar det stället! Vad ska du göra? :)

Men vart tog solen vägen?

1 kommentar:

Sophia sa...

Solen kom hit ;) Åh vad skönt det är idag! Tråkigt att du missar fikat jag ska idag på jobbet.. Mitt "hej då" fika :( men jag lämnar ju inte än så får bjuda dig på något annat sen :) Trevlig midsommar, kram!

MIN GODING

MIN GODING