söndag 14 juni 2009

Ledigheten fortsätter...

Ja, lördag innebär träning ja .. det är en sak som är säker! (super tack för kommentaren, det puschar på att fortsätta blogga när man vet att folk följer den) Men eftersom jag är sjuk så blev det inge med det.. Så det blev en tur på stan och sen en sväng förbi gymmet för i alla fall säga hej. (jag kan verkligen inte hålla mig där i från -kärlek-) Senare på kvällen kom Sara (äntligen fick ja träffa henne, vännen min) & Ajjan förbi och det blev lite käk. Sara & jag öppnade vin flaskan och pratade en massa dynga! Vi fick lite sällskap och sen styrde taxin mot statt. En sån grym kväll och det tackar jag för.

Jag har semester och njuter av ledigheten och tar dagarna precis som dom kommer. Det är så skönt att känna att man börjar få båda fötterna på jorden igen.. för vilken tid det har varit. . jag är värd ledigheten och tänker fortsätta ha det gött. . .

Nu ska jag sova, sova sova länge i morrn bitti

2 kommentarer:

Sophia sa...

Helt klart är du värd vilan! Njut av den och bara slappna av :) Tycker dock synd om dig som åker på typ alla sjukdomar som går... Vi är rätt lika, dock så åker jag på de märkligaste skadorna ;) Ha det gott och tack än en gång för den fina presenten! Kram och ta hand om dig

Anli sa...

Tja stumpan! Låter hälsosamt, gymmet finns ju alltid kvar, men jag vet hur det är när det rycker i gymnerven. Här hemma är allt som vanligt så du missar inget! Passa på att njut av de dagar du har. Kan dock säga att temperaturen visar 20 grader kl 8.30 hoppas det håller i sig!

Puss o kram och hälsa alla!!!

MIN GODING

MIN GODING