lördag 6 juni 2009

Gym, spinning och en gllaa fiia

Wiiihooo idag fick jag min nya dator färdig och klar för att användas! :) Den är såå fin!
Det tar nog ett tag innan man lär sig allt som finns i den bara.

Sista gym passet för veckan är avklarat och jag längtar redan tills nästa vecka! Ett grymt pass med mycket energi och vilja. Efter gymmandet blev det ett hårt och svettigt förbränningspass inne i cykelsalen.
Så jag känner mig ganska nöjd med dagens träning och funderar på vad kvällen har att erbjuda :)

Det är väl dags att äta igen snart antar jag... träna äta sova träna äta sova ...

3 kommentarer:

Anli sa...

Tat lite lungt emellanåt oxå darling, vill inte få hem en söndertränad fis ;)

Så datorn funkar bra -toppen ju! Själv idag vaknade jag och det var som att nån tejpat igen ögonlocken med superlim... trött som ett as va -är jag!

Hoppas du njuter av fin väfret -det gör jag :)

Kram Kram!

Fiia sa...

Tjoo Vännen! Det gör jag, jag lovar :)

Japp, datorn är toppen!

Du måste också vila! ;D

Har du testat nya schemat förresten?

Kraaaaaam!

Sophia sa...

Livet verkar fungera rätt bra för dig nu, kul att höra :) Kul att du gillade tatueringen, har inte riktigt fattat än att jag har gjort den.. Men nöjd är jag! Ta hand om dig så ses vi snart igen. Kram från ett soligt Umeå

MIN GODING

MIN GODING