torsdag 4 juni 2009

Spinning & gym

Jag har haft krångel de senaste dagarna, det har inte gått att mobil blogga men nu äntligen gjorde jag ett försök och de blev resultatet i kesella-plattan :)

Idag har jag vaknat, ätit frulle åkt till gymmet och kört ett spinning pass med ett härligt gäng. Efter det lagade jag en favvo lunch bestående av

1 torskfile
1/2 paket kelda fisk soppa
tomater
peppar, citronpeppar

In i ugnen & servera med ris! Mumma!

Efter lunchen styrde jag bilen till Ajjan och gick in i min egna bubbla och letade spinning musik i flera timmar. Snart snart har jag ett nytt pass klart! Äntligen!

Till mellis blev det en makrill i tomatsås burk och en halv kesella burk. Efter lite kreatin var jag åter laddad för ett gym pass. Tränings schemat går kanon och jag börjar hitta rätt vikter, idag blev det 10-12 rep ... i morrn kör jag 6-8 och behöver en tränings kompis som hjälper/puschar mig. Någon som är sugen efter 3 ?? :D:D

Ne nu ska jag njuta av min kaffi köpp

2 kommentarer:

Anli sa...

Hejsan skruttnissa! Du fick du mina sms & mms igår? Linda ska sälja sin Tv-bänk & Bord, dom är ca 1 år gamla och hon ska ha en 500:-/st

soffbordet:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10103719

Tv-bänken:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40117673

Vad tror du?
Hon vill ha iväg dom ganska snabbt då de ska köpa nya möbler till sin nya lägenhet. du kan ju messa mig och säga vad du tycker, jag tycker att det är bra, det är ju i samma mörka färg som det är på allt annat vi har i vardagsrummet, och så kommer man billigt undan. Det blir ju en 5-hunka på oss var i så fall.

Mvh
Anneli

Anli sa...

skrev jag Mvh ?! Jag menade givetvis KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

MIN GODING

MIN GODING