onsdag 3 mars 2010

Onsdag

Hej & hallå, det här med bloggande är inte min starka sida på vardagarna. ATTAN! Jag vill, jag vill men jag har en massa att stå i och får inte riktigt tiden att räcka till.

I går blev det jobb hela dagen och sen kom Caroline och hämtade upp mig på jobbet. Vi var på tjej kväll hos hennes mamma, i hennes fina butik. Jag har lagt en beställning på en gardin till sovrummet. Det kommer bli så fint! :)

Jag har ju lovat att lägga upp bilder på sovrummet när det är klart och JAAA dom kommer att komma :) När det är HELT klart!
Jag pratade ju om att vi skulle till IKEA och handla lite möbler, dock blev vi tvungna att skjuta upp shoppandet då bil (jäveln) gick sönder. Vi har ju två bilar nu, 1 skrutt bil och 1 "fin,bra" bil.
Visst om skrutt bilen hade gått sönder, det hade jag gått med på men nu var det dock den andra som gick sönder. Så först måste vi lägga ut pengar på att laga denna bil nu då båda är i behov av en bil. SEN blir det möbler!

Suck, inte vad vi hade planerat, men det är väl sånt man får räkna med ibland.

Nej nu måste jag plocka, tvätta och grejer! Tiden går.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING