lördag 20 mars 2010

lördag


2004
det var tider
TJO! Då var det helg igen, bättre kan det inte bli!
Dock vaknade jag på ett ´kärring´humör. Så kan det gå, min tid är inte den bästa just nu!
gah, låt det ta slut någon gång!
I helgen bor jag & E hemma hos mami&papi som njuter av en helg i Stockholm. Vi bor i huset och är hundvakt till kallepojken.
Vart tog solen vägen ??! Snälla gör så den kommer fram.
Idag blir det en tur på stan, vi får se vad kvällen har att bjuda på. En dejt med Anli&Micke kanske? :)

2 kommentarer:

Marlene sa...

Hej bruden! Du saknades igår på instruktörsfesten ska du veta! Vore skoj att ringas snart! Va där det som gör att humöret ditt är "sådär" då? Ha en mysig lördag. Kramis

Anli sa...

SOLEN ÄR HÄÄÄR!! Ja dejta vill vi, vi kömn såå gärna :)

MIN GODING

MIN GODING