söndag 14 mars 2010

Helgen


I torsdags kväll efter jobbet tog jag bilen ner till Carro och Nellie.
Jag och Carro fick lite egentid på kvällen och på fredag morgon tog vi en morgonpromenad i det härliga vädret. Jag jobbade 12-18.30 och efter det blev det taco mys & lets dance på kvällen. Vi somnade 22.00 och vaknade upp 06.00 på lördag morgon.

och då får man vakna upp med den här prinsessan.
Härlig känsla

Det blev mycket lek på dagarna :)

I lördags åkte vi in till stan och käkade lite lunch på Som Hemma .. Mysigt!

Jag kan känna att det är skönt att jag flyttade tillbaka till Karlskoga från Umeå. Det är skönt att "få" tillbaka sina "gamla" vänner igen. Jag & Carro har känt varandra i över 11 år och jag är väldigt glad över att jag har henne. :)

Idag är det söndag och jag har precis kommit hem till min lya. Nu blir det att tvätta, städa lite grann och njuta av söndagen.

Jag har saknat min älskling hela helgen! :)

1 kommentar:

caroline sa...

Är också jätte glad att vi har varan! Tack för den här helgen :)

MIN GODING

MIN GODING