måndag 8 mars 2010

helgen



Jag har haft en hel underbar helg med älskling!
Eftersom jag inte är hemma nästa helg så bestämde vi oss för att göra någonting tillsammans den här helgen.

I fredags kväll hämtade han upp mig på jobbet och berättade i bilen att han hade bjudit hem Mackan & Gerda på middag. Det blev tacos, skitsnack o musiktävling ;D

Lördag morgon vaknade vi upp och åt en gemensam frukost!! Sen gjorde vi oss i ordning och mötte upp Ajjan&Elin ute vid Lunedet. Dom tog på sig skidorna och gav sig ut på isen medens jag & älskling vandrade en bra bit ut på isen. Han satte sig och pimplade och jag la mig i solen :)
Varm choklad, kaffe & äggmackor avslutade en härlig dag ute i kylan.

Vi tog en tur förbi hans mormor&morfar, hans pappa och sen åkte vi och hyrde film.

Bröllopsfotografen fick avsluta lördagskvällen!

Söndag morgon bestod av storstädning & matlagning. Jag instruerade i indoor kl 16 (som jag knappt överlevde) min kropp är fortfarande inte helt bra, så jag får nog stå över konditionen. Sen åkte jag till Emils moster och hon gjorde mig fin i hååååret. Nyklippt & nyfärgad. Bild kommer :)

Det var min helg, nu sitter jag och laddar inför en ny arbetsvecka!
YEAH!

1 kommentar:

caroline sa...

åhh, vad mysigt ni har haft det ;)

MIN GODING

MIN GODING