tisdag 21 juni 2011


Vi vaknade och gick upp ungefär halv nio i morse. Jag käkade frukosten framför tvn och Siri låg så snällt bredvid mig med fötterna i luften och snuttade på tutten. Efter det fick Siri bada, hoooon älskar att bada. Den första tiden tyckte hon om att bada men inte längre än någon minut, nu tror jag nästan hon skulle kunna bada huuur länge som helst. Hon älskar att ligga o plaska i vattnet! :)
Efter lite mat somnade hon så skönt i vagnen ute på trappen och ligger fortfarande o sover.

Själv har jag plockat här hemma, tvättat - hängt tvätt, lagat lunch och till och med för berett middagen så det bara är att ställa in allt i ugnen sen! Jag hoppas på att komma ut på en promenad innan pappan kommer hem annars får jag väl ta den ikväll.

Midsommar närmar sig, mysigt!

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING