onsdag 8 juni 2011

Helgen





Då var det dags att uppdatera igen, det var ju prick en vecka senast, fyy!
I helgen har det vart full rulle, i fredags tog jag och Siri en tur på stan och inhandlade lite sommar kläder till lillan och sen spenderade jag & Siri kvällen tillsammans med Gerda & Alice medans grabbarna jobbade.

I lördags åkte vi till team sportia och inhandlade div kläder, jag köpte nya skor - easy tone! Jag älskar dem!! Sen var vi bjudna på 25-års fest på kvällen. Siri var hos farmor i 4 timmar sen kunde inte mamma och pappa hålla sig längre. Det gick toppen och det känns super bra. Varken jag eller Emil är oroliga för att lämna bort henne några timmar utan vi tycker det är bra att vänja henne redan från början med barnvakt, det enda är ju att man saknar henne varenda sekund.

Söndag och måndag spenderade vi hela dagarna hemma hos Siris mormor & morfar då Emil hjälper dom att sätta upp ute belysning på hela uteplatsen. Så vi har myst ute och haft det skönt hela dagarna.

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING