måndag 13 juni 2011

Måndag



Idag gick vi upp väldigt tidigt jämfört med vad vi brukar göra, lillan brukar ju kunna sova till 8-9 på morgonen men idag var vi på väg till dfs redan vid 8. Vi har umgåtts med Carro & Novalie, vi lämnade Nellie på dagis och efter blev det en promenad. Jag fick även med mig lite kläder till lillan hem, Carro hade rensat barnkläder från hennes som blivit försmå. Så det var super!

I går åkte älskling till USA, Chicago så nu är lillan & jag själv i en hel vecka. Emil och en till från jobbet ska dit på utbildning/kurs. Tråkigt att åka ifrån lillan men man måste se det positiva också, han utvecklas ännu mer inom jobbet och det unnar jag honom verkligen. Hans chef frågade knappt honom själv om han ville åka utan han frågade mer mig om han fick åka :) och det var självklart att han skulle åka! Inte varje dag man får en sån chans!
Men vi har fullt upp hela veckan, i kväll kommer Siris mormor&morfar hit med mat och håller oss sällskap och i morrn åker vi till farmor en stund.

BVC besök för Siri och sjukgymnast besök för mig väntar i veckan och massa annat! Så veckan kommer gå fort och tur är väl det :)



Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING