tisdag 31 maj 2011

Måndag


Jag inte göra något annat än o smälta när jag tittar på denna bild. Världens mest underbara.
Kärlek!

Helgen har gått riktigt fort. Emil har jobbat hela helgen så lillan och jag har vart själva.
I lördags tog vi en tur på stan med Sussie, lillan älskar när det är folk och ljud runt omkring henne. Hon kan nog sova till alla möjliga ljud :) hon har någon gång sovit ute i vagnen på tomten och på andra sidan vägen har det vart byggarbete men inte ens de har väckt henne :) men hon har nog alltid varit van med massa ljud kring henne när hon legat i min mage, med tanke på mitt jobb osv.
Vi avslutade i alla fall lördagskvällen med go mat, godis och en film.

I söndags kom Carro hit en sväng och umgicks med oss och sen firade vi mors dag när Emil kom hem. Min första mors dag <3 det är något alldeles speciellt med att vara mamma. Tack Siri&pappa för presenten :)

Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING