fredag 20 maj 2011

Fredag


Siri & pappa brukar mysa på kvällarna


Lillan sover alltid efter frukost, huuuur söt är hon inte???? :)

I natt somnade hon strax före tolv och vaknade inte förens vid 04.30 första gången och sen sov hon ända fram till 8.00. Då ammade vi och myste kvar en stund i sängen och gick sedan upp efter det. Hon somnar alltid efter frukost så då kan Emil & jag äta en lång och go frukost framför tvn :)

Nu ligger lillan i sitt babygym och tjoar, vi väntar in Sussie. Då blir det en tur till Ica för att köpa lite bröd och sen blir det lite fredagsmys.

Skönt med helg men jag måste säga att jag är dagförvirrad nu när man är hemma på heltid. Men ändå är det något speciellt med helg, eller hur ?

Emil är hemma en hel vecka till, han börjar inte jobba förens nästa fredag. Känns riktigt skönt!
<3


MIN GODING

MIN GODING