fredag 27 maj 2011

Fredag



Idag är det fredag, äntligen helg. Även om man är hemma om dagarna så känns helgen speciell. Dock börjar Emil jobba idag från pappaledigheten så lillan och jag blir själva, men det ska vi väl klara :)
Första dagen som vi är själva hemma så är det världens tråkigaste väder, så frågan är om vi bara ska hålla oss inne och mysa och kanske göra lite nytta här hemma ? :)

Förresten, igår var vi på andra besöket hos BVC. Siri väger nu 4410g och är 54cm lång! Hjälp vad fort det går! Lillan utvecklas för varje dag som går och snart är det väl dags att börja jobba igen ?! Usch, gör så att tiden går lite saktare.

På söndag är det mors dag <3
Mitt första år som mamma.
Det är något alldeles speciellt.



2 kommentarer:

Emma sa...

Hon är nog den sötaste bebis jag sett:) Man smälter ju när man ser henne!

Bäcka sa...

Oooh vilket litet charmtroll:)

MIN GODING

MIN GODING