tisdag 8 juni 2010

Måndag/Tisdag

Måndag

Det blev jobb mellan 07.00-14.00. Emil var ledig, när jag kom hem tog vi bilen bort till Volvo för att kika på lite bilar. Vi vill vara ute i god tid, se och provköra lite för att sedan hitta den rätta :)
Jag hade tänkt att träna men kroppen sa ifrån och jag kände mig inte alls bra. Trött, illamående och sliten. Kan det vara från i helgen kanske, jag är inte van att vara ute på krogen? :)

Vi svängde även förbi apoteket för att hämta ut lite medicin, 35 minuters köööööö? jag HATAR kööö. Ussssch!

Sen avslutade vi kvällen med en film och jag somnade 21.30.. inte alls pigg ;)

Tisdag

Var lika trött när jag vaknade som när jag gick och lade mig. Meeen det ska vi snart ändra på, för jag är LEDIG idag :) Underbart! Idag ska jag ta vara på dagen, först ska jag ut och gå med Carro sen blir det en lunch på stan med Sara.. Efter det ska jag laga middag till mig & baby, sen ska vi till Volvo (igen) och ev prov köra en bil :) Sen avslutar vi dagen med ett Body Pump pass :)

Vilken dag det kommer att bli :)


Inga kommentarer:

MIN GODING

MIN GODING