söndag 6 juni 2010

Helgen

I fredags började vi dagen med back promenad med Carro S, sen laddade vi inför kvällen. Strax efter 17 befann vi oss ute i Ölen på examen kalas. Kanonväder, god mat, go dricka och trevligt sällskap förgyllde kvällen. Vid 22 begav vi oss in mot stan och besökte stadshotellet, jag & Emil :) Vi slocknade runt midnatt.
Vaknade upp på morgonen och mådde bättre än väntat :) Det blev en fika på stan med Sussie som vart på besök över helgen, blev även en mysig kväll med tjejorna och efter det avslutade jag & emil kvällen ute på balkongen. Vi tog med täcke, massa kuddar , tände ljus och tittade på film genom datorn! Härligt! Jag somnade ute i friska luften och kunde nog sovit där hela natten om jag inte hade blivit väckt ;)

Julia tog examen och det firades såklart!

Baby var med! :) <3

Massa gott bjöds det på :)

Älskling & jag har införskaffat
oss ett par nya dojjor!

Meeee :)

ÄNTLIGEN SOMMAR!




3 kommentarer:

Marlene sa...

Åh vad fina bilder! Sommar :) Saknar dig, kom och hälsa på nu bruden!!!

Anli sa...

Härligt de såg ut! När ska vi dejtaaaaaaaa?! :) KRAAAAM

Fiia sa...

Marlene - Saknar dig också! Vill jätte gärna komma och hälsa på, det vore super kul! :) KRAM

Anli - Jaaa, så fort som möjligt? :D När kan du? KRAMMM

MIN GODING

MIN GODING