söndag 15 augusti 2010

1 års dag



Idag firar jag och ÄLSKLING 1 år tillsammans. För ett år sedan såg livet lite mer annorlunda ut, jag bodde uppe i Umeå och trivdes som fisken i vattnet, jag hade inte en tanke på att flytta därifrån, men när man minst anar det så sker en förändring.
Så hur träffades jag & Emil?
Det är en LÅNG historia eller hur Anli ;) Men man kan nog säga att det är min förtjänst att jag och Emil sitter här idag, eller ja lite Emil´s förtjänst också kanske ;) Jag skrattar varenda gång jag tänker på hur vi träffades,. Hur det blev vi OCH hur BRA det blev tillslut! <3

Att flytta från Umeå var det bästa jag kunde göra även om jag saknar det som attan idag.
Jag har nog aldrig någonsin vågat chansa eller tagit ett så stort beslut som jag tog då, men idag har jag lärt mig att det kan bli det bästa beslut man tar.

Vi är förlovade, vi är kära och vi ÄLSKAR varandra.

idag går inte känslan att beskriva med ord, VI är överlyckliga

DÅ var jag livrädd men nu är jag trygg.
Jag älskar dig EMIL!

4 kommentarer:

Anna Johansson sa...

Så fint skrivit. All lycka till er!
kramar!!!!!

Anli sa...

Hej vännen! Ja visst är det underligt hur saker och ting kan hända. Life works in mysterious ways!

Fint skrivet! Jag är så glad för er och för DIN skull! Du förtjänar verkligen all lycka!

Och jag får väl lov att tacka dig för att du drog igång hela den här galna dejtingcirkusen för ett år sedan! Annars skulle jag inte träffat min kärlek heller!

KRAMAR I MASSOR!!

caroline sa...

Åhh, så underbart gumman!

Marlene sa...

Men så fiiiiiiiiiiiiint! Grattis till er! Du är saknad i ume.Kram

MIN GODING

MIN GODING