onsdag 12 maj 2010

Det var på tiden

Ja det kan man verkligen säga att det var!

Jag har varken haft tid eller ork till att skriva här. Så nu är det få inlägg som kommer, lite trist kanske men sant.

Jag lever i alla fall och har det super bra. Snön är äntligen borta och nu ser vi fram emot sommaren. Kommer dock inte ha någon semester, på tal om jobb så har jag utvecklas lite kan man säga och kommer att starta med lite nytt jobb fast på samma arbetsplats. Ska bli mycket spännande och jag hoppas att jag kommer att trivas.

Dagarna går som på rutin, jobba, träna, äta, sova och så börjar dom om igen. Jag älskar helgerna och uppskattar dom till 100% .. :)

Tex förra helgen var jag & älskling ute och vandrade runt angeleden (heter det så? stavas det så?) och stannade och fikade och njöt av ledigheten. Sååå härligt!

Inlägget nedanför ser ni lite bilder på vad jag har pysslat med på sistone :)

2 kommentarer:

L sa...

på tiden för en uppdatering du lottan

/L

caroline sa...

roligt med en uppdatering :) håll i nu! Kram på dig

MIN GODING

MIN GODING