torsdag 8 april 2010

Jag lever


Hallå alla där ute, ja ja lever. :) det går i ett kan jag säga. Så vad har hänt sen sist? Jag har jobbat jobbat o jobbat. Och när jag väl har vart ledig har jag ägnat tid för mina vänner och min älskling såklart! Lite träning har jag också hunnit med. I går var carro och nellie här på besök, det var på tiden. Om det bara fanns lite mer tid, så man kunde träffas lite oftare :) fick äran att vara barnvakt till sötnosen på bilden när carro jobbade en sväng. Leka, äta och sova. Det är livet :) längtar tills i helgen då jag är ledig. På måndag blir det hårda tag, fick nämligen förfrågan om att gå upp på heltid en månad. O vad gör man inte för lite pengar :) ni får skälla på mig, så jag skriver lite oftare :) puss

2 kommentarer:

ida sa...

hittade din sida då jag satt å sökte på jobb inom hälsocoach.Är sugen på att läsa till det, eller PT kanske. Tankarna är många. Hur upplever du arbetsmarknanden, är det svårt att få jobb? :)

Evelina sa...

Hej!
Jag har nog samma fråga som Ida :) Hittade hit då jag letade fakta om hälsocoach. Funderar oxå på att läsa i Vindeln.

Var utbildningen där bra?
Är det svårt att ta sig in?
Har det varit svårt att få jobb?
Borde man vara ett "träningsfreak" om man ska läsa den linjen eller räcker det med ett stort intresse för hälsa och kost?
Hade ni dagar i skolan varje dag?

Hoppas du kan ta dig tid att besvara mina funderingar, vore kul att få tips av nån som gått den utbildningen redan :)

Ha det så bra!

MIN GODING

MIN GODING